piatok 21. júla 2017

Keď sa na vode strieľa. Ale Hradilkovi chýbali na exhibíciu biatlonisti

Náplavka je miestom, ktoré sa stalo pri peknom počasí obľúbenou destináciou Pražanov. A priestor pri Vltave pod Rašínovým nábrežím sa v utorok popoludní zaplnil ešte viac ako obvykle. Ľudia boli zvedaví na slalomářsko-biatlonového exhibíciu.

Hradilek akciu už druhým rokom usporadúva. "Zatiaľ super, ľudí sa bavia, je sranda," popisoval počas pretekov. Majster sveta z roku 2013 a strieborný olympijský medailista z Londýna 2012 účastníkmi vyberá, pozýva ich, nenechá sa prihlásiť kde koho.

"nevyberal som si len podľa výsledkov. Chcel som, aby tu boli ľudia, ktorí si to vedia užiť, "vysvetlil Hradilek. "Myslím, že to tak aj vyzerá. Pár ospravedlneniek som dostal s tým, že je to mrzí. "

A skutočne - show si užili diváci dosť a dosť.Tak n apríklad keď talentovaný kajakár Jiří Prskavec štartoval z trojmetrovej rampy s loďou pozadu. "Je to cool, nie?" Okomentoval s úsmevom svoj kúsok. Strach vraj vôbec nemá. "Nee! Možno trošku, že sejmu súpera, "povedal Prskavec a zase sa rozosmial.

Súčasťou programu bolo zápolení iných športovcov. Zúčastnili sa napríklad olympijský víťaz v modernom päťboji David Svoboda, judista Jaromír Ježek, skikrosař Tomáš Kraus, snowboardcrossař Michal Novotný či hokejista Andrej nestrašil.

Práve útočník Caroliny v NHL sa postaral o ďalšie zábavnú časť, keď hneď po štarte vypadol z lode, slalomovú časť proplavala, čo mu sťažilo streľbu. Aj tak sa z vody trikrát trafil.Diváci jeho snahu ocenili potleskom.

ND Ježek : Na strelnici je to ťažšie ako pri biatlone. Hojdá to

Okrem príliš st rmé štartovej plochy sa niektorí vodáci prali sami so sebou aj na strelnici. Veď mnoho z nich si streľbu vyskúšalo prvýkrát v vlani. Vodáci sa tak vcítili do pocitov Soukalova a spol., Aj keď ich zbrane boli laserové. Minuloročný víťaz Vít Přindiš si pochvaľoval: "Úplná paráda!"

Skúsený kanoista Stanislav Ježek už dokonca strieľal z biatlonovej pušky na lyžiach. "Ale tu je to trochu ťažšie - v závode prídete, chytíte zbraň a v momente, kedy sa chystáte vystreliť, tak vás dôjdu vlastné vlny. Loď sa vám začne hojdať a netrafíte terč.Ale my ich máme zase výrazne bližšie. "

Miesto trestných kôl museli dielom urobiť za netrefenou položku otočku, niektorí pre pobavenie publika urobili" Eskimáka ".

Z víťazstva v kategórii kajakárov sa radoval Hradilkův austrálsky kamarát Mike Dawson, ktorý porazil Prskavce vo finále, v českom súboji o výhru medzi kanoistov porazil Tomáš Rak Jána Ma ška a domáce kajakárky Veronika Vojtová nestačila vo finále na Jessicu Foxová, austrálsku hviezdu vodného slalomu.

"Počula som, že je to skvelá akcia, Vávra sa ma spýtal, či by som sa zúčastnila, tak som povedala - no jasne! Som rada, že tu môžem byť, je tu skvelá atmosféra.Vávra urobil dobrú prácu, "nadšene rozprávala o akcii štvornásobná majsterka sveta a strieborná olympijská medailistka z Londýna. "No, nestrieľate dobre. Spolieham sa na šťastie začiatočníka. "

Zo všetkých prítomných sálala pohoda a dobrá nálada. Akcia sa vydarila. Snáď jediným nedostatkom bolo, že na vodácky-bialtonovém súperenie chýbali biatlon reprezentanti, hoci je Hradilek druhýkrát za sebou pozýval.

"Tréner Rybář nám ​​sľuboval, že prídu, nakoniec všetci odriekli. Mrzí ma, že tu nikto nie je, "povedal Hradilek. "Je to veľká škoda. Poslali ospravedlnenky, že sú unavení.Ja to chápem, že je otrava jazdiť po takýchto akciách, taky to poznám, napriek tomu ma to mrzí. "

Tak treba vyjde do tretice všetko dobré…


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára